Coșul Dvs este gol
Lenjerie de pat ▼  Pătură  Cuvertură de pat  Plapumi - Perne  Covoare ▼  Iarbă artificială  Perdele ▼  Articole de bucătărie ▼  Reducere  Livrare  Contact
 
Marcasteluța produsul selectat. Apoi cu un singur click compara preț/facilitate
 
Ultimile produse vizualizate care se pot compara.
 
Ultimile vizualizări
 
Cel mai bine vândut
Serviciu de masă Luminarc alb-negru set farfurii19 piese Serviciu de masă Luminarc alb-negru set farfurii
Serviciu de masă Luminarc alb-negru set farfurii19 piese
Gabriela Covor Negru Violet Gabriela Covor Negru Violet
Gabriela Covor Negru Violet
Teren de fotbal Covor pentru copii Verde Galben 133 x 180 cm Teren de fotbal Covor pentru copii Verde Galben
Teren de fotbal Covor pentru copii Verde Galben 133 x 180 cm
Orchideea Serviciu de masă Roșu Roz Set Farfurii 19 piese Orchideea Serviciu de masă Roșu Roz Set Farfurii
Orchideea Serviciu de masă Roșu Roz Set Farfurii 19 piese
Caterina covor verde Caterina covor verde
Caterina covor verde
Colorado Covor Roșu Negru Colorado Covor Roșu Negru
Colorado Covor Roșu Negru
Tori Covor Shaggy Bej Maro Auriu Tori Covor Shaggy Bej Maro Auriu
Tori Covor Shaggy Bej Maro Auriu
Paris Serviciu de masă Luminarc Alb Negru Set Farfurii 19 piese Paris Serviciu de masă Luminarc Alb Negru Set Farfurii
Paris Serviciu de masă Luminarc Alb Negru Set Farfurii 19 piese
Andreea Covor Maro Auriu Andreea Covor Maro Auriu
Andreea Covor Maro Auriu
Real Madrid Lenjerie de pat pentru copii din bumbac 2 piese Real Madrid Lenjerie de pat pentru copii din bumbac
Real Madrid Lenjerie de pat pentru copii din bumbac 2 piese
 

E-mail:


Parola:


 
 

Imprimare CCG | Descărcare CCG

Condiţii Contractuale Generale

Contractul prezent (în continuare: CCG) se încheie între întreprinderea  care exploatează magazinul

Denumirea comerciantului: Nagy Andrea
Denumirea furnizorului: PhoenixWEB Kft.
Sediul furnizorului: 1223 Budapest, Nagytétényi út 190. B. ép. I/2.
Date de contact ale furnizorului (telefon, adresă e-mail): +36 (30) 509-24-18, info@locuintafrumoasa.ro
Autoritatea care a înregistrat furnizorul: Registrul Comerțului al Tribunalului din Capitală
Număr de înmatriculare în registrul comerţului: 01-09-988079
Cod fiscal: HU23990713-2-43
Date de contact ale societăţii care oferă găzduire web pentru informaţiile asigurate de Furnizor
Date de contact: PhoenixWEB Kft. (Adresa: 1223 Budapest, Nagytétényi út 190. B. ép. I/2. E-mail: tarhely@honlapteszt.hu)

 (în continuare: Vânzător)

şi persoana fizică care cumpără în webshop (în continuare: Cumpărător). Odată cu  lansarea comenzii Cumpărătorul acceptă prevederile CCG-ului prezent. Contractul nu va fi înregistrat, va încheiat exclusiv în formă electronică, mai târziu nu poate fi  căutat, nu face referire la nici un codice comportamentală. Limba contractului este limba maghiară.

Obiectul CCG-ului

În timpul folosirii webshop-ului Cumpărătorul va pune în coş un produs sau mai multe produse (în continuare: Produs), după care va comanda aceste produse. Caracteristicile esenţiale ale produselor pot fi citite pe fişa de date a produsului sau pe pagina de categorie a produsului.

Preţul produsului include TVA, a cărei valoare este 24%.

Cost de transport şi modalităţi de plată

Livrarea produselor la domiciliu este asigurată de curieratul GLS. Plata se face ramburs.

Costul livrării comenzilor:

Nu se aplică taxă de ambalare.

Cum cumpăr?

Pentru a căuta în webshop nu este necesară o înregistrare prealabilă. Dacă cumpărătorul doreşte să cumpere un produs, atunci cu butonul inscripţionat „Adaugă în coş” produsul poate fi pus în coşul virtual. După adăugarea produsului în coş va apare pagina Coş, care poate fi accesat şi făcând click pe linkul „Vezi detalii coş” care, de obicei, se află în apropierea imediată a unui element grafic, care reprezintă un coş.

Dacă cumpărătorul a terminat cu adăugarea în coş a produselor pe care doreşte să-l cumpere, urmează lansarea comenzii. Tipic, comanda se face prin click pe linkul „Lansează comanda”, care, de obicei, se află în apropierea imediată a unui element grafic, care reprezintă un coş. Lansarea comenzii poate fi făcută şi făcând click pe butonul „Finalizare comandă”, care se află pe pagina Coş.

Atât pe pagina Coş cât şi pe pagina Casierie cumpărătorul poate să şteargă produsele aflate în coş, să modifice cantitatea produselor comandate precum şi modalităţile de transport şi de plată.

Pentru a lansa comenzi este necesară înregistrarea ca cumpărător pe pagina Casierie. Datele înregistrate în cursul înregistrării precum şi contul format în urma înregistrării, sunt confidenţiale, nu pot fi predate pentru persoanelor terţe.  După înregistrare, pe pagina Casierie – în cazul în care aveţi deja cont, atunci după autentificare – apare formularul de comandă. După completarea datelor referitoare la modalitatea de plată, costul de transport, date necesare pentru livrare şi facturare, făcând click pe butonul „Da, lansez comanda”, comanda este finalizată.

Corectarea datelor care au fost înregistrate în mod greşit

Datele care în cursul înregistrării au fost introduse în mod greşit pot fi modificate. Cererea de modificare trebuie trimisă prin e-mail sau poate fi cerută şi prin telefon, cu referire la numărul de identificare al comenzii, care a fost trimis după lansarea comenzii. În afara celor mai sus menţionate există posibilitatea lansării unei noi comenzi cu datele corectate. În partea de mesaj a comenzii noi trebuie menţionată numărul de identificare al comenzii anterioare precum şi intenţia de ştergere.

Informaţii despre gestiunea datelor

Datele personale şi impersonale născute în urma folosirii webshop-ului sunt tratate confidenţial. Nu pot fi predate pentru persoanelor terţe. În cursul folosirii webshop-ului sunt înregistrate date impersonale, tehnice, cu scopuri statistice. Datele personale comunicate cu ocazia comenzii vor fi folosite exclusiv pentru a duce la îndeplinire comanda şi a realiza transportul. 

Webshop-ul foloseşte cookie-uri, care sunt înregistrate de browser-ul persoanelor care au vizitat pagina web. În aceste cookie-uri sunt stocate date impersonale, care au un rol esenţial în cursul autentificării, alegerii şi comenzii produselor. Dacă folosirea cookie-urilor este interzisă, atunci aceste servicii nu pot fi folosite.

Răspundere, garanţie, garantare

Garanţia asumată pentru produsele ale căror valoare este mai mare de 10.000 Ft este 1 an. Nu fac obiectul garanției produsele utilizate în condiții neadecvate. Cumpărătorul va achita taxele de retrimitere.

Dreptul de retur şi exercitarea dreptului de retragere din contract

Cumpărătorul are dreptul de a renunţa la cumpărare, fără invocarea vreunui motiv. După lansarea comenzii cumpărătorul va primi un e-mail automatic, prin care se confirmă în scris acceptarea comenzii. Cumpărătorul are dreptul de a renunța la cumpărare în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului său.

În cazul în care cumpărătorul îşi exercită dreptul de retur, intenţia de a exercita dreptul de retragere din contract trebuie comunicată prin telefon sau în scris (e-mail, poştă). În cazul în care cumpărătorul îşi exprimă în scris intenţia sa de a exercita dreptul de retragere din contract, este suficient să trimite declaraţia sa în termenul mai sus menționat. În cazul în care cumpărătorul îşi exercită dreptul de retragere, vor fi rambursate integral sumele primite ca plată, inclusiv costurile livrării. Rambursarea se face fără întârziere, dar cel mult în 30 de zile calendaristice, după retragere. Din preţul de cumpărare nu se reţine nici o sumă, sub nici un pretext (clauză penală, taxă de folosinţă sau alte titluri de drept). În cazul în care produsul este returnat nu trebuie păstrate următoarele: ambalajul original, factura, chitanţa. Cumpărătorul suportă costurile de returnare. Cumpărătorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcționării produselor.

În cazul în care în cursul procedurii de retragere din contract cumpărătorul a pus la dispoziţie numărul contului bancar, rambursarea sumei respective se face prin virament bancar. În cazul în care nu există cont bancar, rambursarea se face prin poştă, la adresa de corespondenţă menţionată în cursul procedurii de retragere din contract. În cazul în care nu există adresă de corespondenţă, rambursarea se face prin poştă, la adresa de livrare, folosită cu ocazia comenzii.

Date de contact: Protecția Consumatorilor, unde cumpărătorul poate să depună reclamaţiile şi plângerile sale

Oficiul Guvernamental al Capitalei Budapesta Inspectoratul pentru Protecția Consumatorilor

Adresa: 1052 Budapest, str. Városház, nr. 7.

Corespondenţă: 1364 Budapest, Pf.: 144.

Telefon: +36 (30) 940-7039

E-mail: fogyved_kmf_budapest@nfh.hu